MIŠLJENJE UČENIKA JE VAŽNO!
U sedmici od 28.10.-01.11.2019. direktorica škole Elvira Jašarbašić, prof. organizovala je sastanak sa predsjednicima odjeljenja od I – IV razreda (16 predsjednika odjeljenja), pedagogicom škole Amelom Tanović-Sinanović i pedagogom-pripravnikom Natašom Đorem, kako bi kroz razgovor prepoznali ono što je učenicima važno i šta to oni očekuju od naše škole.
Cilj ovog sastanka je bio:
• Utvrditi kako učenici vide svoju školu, kakva su njihova školska iskustva; i
• Utvrditi koliko su i kako učenici angažirani u svojoj školi, kakva je kvaliteta komunikacije učenika i nastavnika, kako se učenici osjećaju u školi, kakav uspjeh pokazuju u učenju i vladanju.
Kada govorimo o kvalitetnoj i savremenoj školi ne usmjeravamo se samo na obrazovne zadatke škole, čiji je konačni cilj razvoj znanja i vještina te dobar školski uspjeh učenika. U vidu humanističke pedagogije, cilj je školovanja razvoj cjelovite osobe, a to podrazumijeva intelektualni, socijalni i emocionalni razvoj učenika. Upravo je za socijalni i emocionalni razvoj djeteta vrlo bitno ugodno, podržavajuće i pozitivno okruženje, te nastavnik koji svojim karakteristikama i ponašanjem njeguje i kreira upravo takvo okruženje. Učenici percipiraju strukturu razredno-nastavnog okruženja i konstruiraju osobni doživljaj nastave i nastavnika. Nije svejedno hoće li učeničko gledište o nastavniku i okruženju u razredu biti pozitivno ili negativno s obzirom da brojna istraživanja ukazuju na veliki utjecaj kojeg razredno okruženje ima na školski uspjeh, zadovoljstvo školom, osjećaje prihvaćenosti i samopouzdanja te smanjenje rizičnih ponašanja učenika.
Direktorica škole je ukazala na ulogu predsjednika odjeljenja uvažavajući i poštujući njihovo mišljenje i očekujući od njih da budu jedan od primjerenih modela i da pomažu ili alarmiraju u nekim situacijama.